влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

P&G ПРИЙМАЄ ПРИРОДНІ КЛІМАТИЧНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ПРИСКОРЕННЯ ПРОГРЕСУ У БОРОТЬБІ ЗІ ЗМІНАМИ КЛІМАТУ ТА ЗРОБИТЬ СВОЄ ВИРОБНИЦТВО ВУГЛЕЦЕВО НЕЙТРАЛЬНИМ ПРОТЯГОМ ДЕСЯТИРІЧЧЯ

Зниження викидів парникових газів на 50% та закупівля 100% відновлюваної електроенергії на усіх виробничих майданчиках до 2030 року

та Просування природних кліматичних рішень, вуглецева вигода яких прямо пропорційна залишковому рівню викидів ПГ від операційної діяльності компанії.

ЦИНЦИННАТІ, – Компанія Procter & Gamble (NYSE:PG) оголосила про нове зобов’язання зробити свої глобальні операції вуглецево-нейтральними протягом десятиріччя за допомогою ряду заходів, які захищають, покращують стан та відновлюють природу. Усвідомлюючи, що наступна декада є критичним періодом для світу, щоб прискорити прогрес у боротьбі з кліматичними змінами, компанія P&G вийде за рамки своїх наявних науково-обґрунтованих цілей зі зниження викидів парникових газів на 50% та розширить спектр своїх природних кліматичних рішень. Дані заходи створять вуглецеву вигоду, яка врівноважить будь-які залишкові викиди протягом наступних десяти років, зробивши операції P&G вуглецево-нейтральними протягом десятиріччя. Виходячи з поточних розрахунків, Компанії потрібно буде компенсувати ~30 мільйонів метричних тонн вуглецю з 2020 до 2030 року.

Зниження викидів залишається пріоритетом компанії P&G. Існуюча мета компанії — зниження викидів парникових газів на 50% та закупівля 100% відновлюваної електроенергії до 2030 року, і P&G має намір виконати ці свої зобов’язання до 2030 року. Окрім того, P&G продовжуватиме реалізацію нових вітрових, сонячних та геотермальних проектів для подальшого прискорення переходу до відновлюваних джерел енергії. За твердженням дослідників клімату, дані заходи відповідають тому, що ми можемо зробити для забезпечення обмеження глобального підвищення температури, і ефект від них триватиме і після 2030 року. Однак, виходячи з сучасних технологій, є деякі викиди, які не можна усунути до 2030 року. Інвестуючи в природні кліматичні рішення, протягом наступних 10 років Компанія посилить свій вплив на екологію.

Критичний період

Останні звіти відмічають, що світу не вдається скоротити викиди парникових газів до потрібного рівня, і наступна декада стане критичним періодом для скорочення викидів та виходу на шлях до обмеження підвищення температури до 1.5*C. Виконати це завдання буде набагато складніше, якщо до кінця десятиліття суспільство не почне стримувати викиди. До 2050 року викиди вуглецю повинні впасти до нуля або близько до того. Якщо не почати діяти зараз, це спричинить вищу загрозу того, що прийдешнім поколінням доведеться зазнати наслідків кліматичних змін, та ускладнить досягнення глобальних цілей Паризької угоди.

«Відбувається зміна клімату, і діяти потрібно вже зараз,” каже Девід Тейлор, голова ради директорів, президент та генеральний директор компанії P&G. “Зменшуючи свій вуглецевий слід та інвестуючи в природні кліматичні рішення, ми досягнемо вуглецевої нейтральності декади в усіх наших операціях та допоможемо захистити вразливі екосистеми та спільноти у всьому світі.”

Природні кліматичні рішення: “Природа сама може вирішити до третини кліматичних змін”

P&G у партнерстві з Міжнародним товариством збереження природи (CI) та Всесвітнім фондом дикої природи (WWF) визначать та профінансують цілий ряд проектів, розроблених для захисту, покращення стану та відновлення критичних екосистем, таких як ліси, водно-болотні угіддя, луки та торфовища. Окрім поглинання вуглецю, важливим аспектом природних кліматичних рішень є потенціал для отримання значних екологічних та соціально-економічних супутніх вигод, які служитимуть захисту та зміцненню природи та покращенню життєдіяльності місцевих громад. По мірі просування проектів компанія P&G намагатиметься визначити, виміряти та повідомити про відповідні супутні вигоди від наших інвестицій у природу.

P&G розробляє детальний портфель проектів, інвестуючи в проекти по всьому світу. Вже визначені проекти включають:

  • Відновлення Атлантичного лісу з WWF– плани з відновлення Атлантичного лісу на східному узбережжі Бразилії, що матиме значний вплив на екосистеми, воду та матиме інші супутні вигоди, включаючи продовольчу безпеку.

  • Вічнозелений альянс з Фундацією Arbor Day — об’єднання корпорацій, громад та окремих громадян заради критичних заходів зі збереження життєвих потреб, які зазнають впливу через кліматичні зміни. Висаджування дерев у Північній Каліфорнії та Німеччині для відновлення зон, спустошених дикими пожежами.

  • Проект захисту філіпінського Палавану з Міжнародним товариством збереження природи (CI) — захист, покращення стану та відновлення мангрових лісів та критичних екосистем Палавану. Палаван є четвертою у світі “незамінною” зоною існування унікальних представників дикої природи, які знаходяться під загрозою зникнення.

“Природа повинна бути ключовою частиною будь-якої стратегії боротьби з кліматичною кризою”, — каже доктор М. Санджаян, генеральний директор Міжнародного товариства збереження природи. — “Дослідження показують, що ми не можемо досягти наших кліматичних цілей, якщо не захистимо, відновимо та вдосконалимо управління екосистемами, багатими вуглецем. За умови правильного підходу, ці зусилля можуть забезпечити третину необхідного скорочення викидів протягом наступного десятиліття, і, що важливо, підтримати життєдіяльність громад, що більше за інших страждають від кліматичних змін. Ми раді співпрацювати з Procter & Gamble для захисту природи — це інвестиція, яка є виграшною для людей і нашої планети.”

“Вже більше десяти років ми співпрацюємо з P&G заради вирішення проблем, пов’язаних зі зміною клімату, та захисту лісів, оскільки їхні масштаби діяльності дозволяють отримувати помітні результати”, — каже Картер Робертс, президент та генеральний директор WWF в США. — “Важливо, що компанія не обмежилася лише власним корпоративним вуглецевим слідом. Компанія P&G була серед перших партнерів Альянсу споживачів відновлюваної енергії (Renewable Energy Buyers Alliance), що сприяло розширенню корпоративних закупівель відновлюваної енергії у США. Сьогоднішнє оголошення знаменує подальший прогрес, приділяючи значну увагу тому, яку роль може відігравати збереження природи – не лише поглинача викидів вуглецю, але й надавача послуг та ресурсів, необхідних для підтримки життя на Землі. Ми сподіваємося на подальшу співпрацю з P&G для виконання цих зобов’язань протягом наступного десятиліття.”

Бренди P&G ініціюють зниження викидів вуглецевих газів та вироблення звичок, сприятливих для клімату

Зобов’язання вийти за рамки наших науково-обґрунтованих цілей заради зниження операційних викидів є важливим, проте ми на цьому не зупинимося. Вже більш як два десятиліття компанія P&G заручається науковою допомогою оцінки життєвого циклу (Life Cycle Assessment) своєї продукції для кращого розуміння викидів починаючи з ланцюга поставок аж до використання продукції кінцевим споживачем (викиди сфери застосування 3). До 85% викидів компанії P&G, що належать до сфери застосування 3, є наслідком використання продуктів кінцевими споживачами. P&G охоплює п’ять мільярдів людей через свої бренди, і такий масштаб несе з собою відповідальність забезпечити споживачів можливістю знизити їхній власний вуглецевий слід за допомогою продуктів, розроблених для економії електроенергії, води та природних ресурсів.

  • Понад 60% вуглецевого сліду миючих засобів для прання належать до фази використання продукту споживачем та переважно пов’язані з використанням енергії для нагріву води. Ariel та Tide оптимізовують формули миючих засобів задля високої ефективності за низьких температур прання, стимулюючи позитивну поведінку під час прання “Поверни на 30” та “Прання у холодній воді”. Мета полягає в тому, щоб 70% завантажень пральної машини були циклами з низьким енергоспоживанням, і протягом останніх десяти років було досягнуто великого прогресу завдяки роз’ясненню споживачам у США переваг використання циклів прання з низьким рівнем енергоспоживання. За оцінками P&G, завдяки використанню циклів прання з нижчим рівнем енергоспоживання,  з 2015 року вдалося скоротити викиди від споживачів на близько 15 мільйонів тонн CO2, що співставно з викидами від 3 мільйонів автомобілів на дорогах.

  • Руйнуючи популярний міф, Cascade показує споживачам, що посудомийна машина розроблена таким чином, щоб забезпечувати ефективніше використання води та електроенергії, ніж миття посуду в раковині. Таблетки для автоматичних посудомийок Cascade та Fairy дозволяють споживачам пропустити попереднє миття посуду та економити воду та електроенергію, необхідну для нагрівання води. Потужні властивості засобів Fairy та Dawn, що борються з жиром, дозволяють економити воду та електроенергію: знизивши температуру води на 20°C (36°F), споживачі можуть зекономити до 50% CO2 від загального вуглецевого сліду під час кожного миття.

“Наша роль як лідерів полягає у тому, щоб зробити економіку та стиль життя з нижчими викидами можливими, доступними та бажаними для всіх”, — каже Вірджині Хеліас, головний директор з питань сталого розвитку компанії P&G. — “Ми відповідальні за захист критичних запасів вуглецю та вкладення коштів у рішення, що відроджують нашу планету. Споживачі також хочуть вживати більше заходів для подолання кліматичних змін. Як компанія, ми взаємодіємо з 5 мільярдами людей через наші бренди, ми прагнемо змінювати кожен день, заохочуючи відповідальне споживання за допомогою продуктів, які є ефективними та інтуїтивно зрозумілими і які допомагають виробити нові звички із зменшенням рівня викидів.”

National Geographic та P&G провели круглий стіл з експертами та лідерами у питаннях клімату для обговорення ролі природи як кліматичного рішення.

Про Procter & Gamble

P&G служить споживачам у всьому світі з одним з найсильніших портфелів надійних якісних провідних брендів, що включає Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® та Whisper®. Спільнота P&G включає операції у близько 70 країнах по всьому світу. Відвідайте https://www.pg.com/для отримання останніх новин та інформації про компанію P&G та її бренди.

Вы можете оставить комментарий, или Трекбэк с вашего сайта.

Оставить комментарий