В зв’язку з останньою моєю публікацією виникло багато запитань та неясностей, тому хочу одразу на все це відповісти.
Нагадую, що стаття була присвячена новій постанові Кабінету Міністрів України №1050 від 28.12.2016 “Деякі питання стипендіального забезпечення”. Стипендію отримуватимуть лише 40% бюджетників і не важливо, що у інших 60% сесія закрита теж на 4, 5.
Перше питання: Як формувався стипендіальний рейтинг, які його критерії?
Чесно сама б хотіла отримати відповідь на це питання, адже згідно Постанови рейтинг мав бути опублікований цитую: ,, Рейтинг студентів, курсантів невійськового вищого навчального закладу, які навчаються на одному факультеті (відділенні) певного вищого навчального закладу за денною формою навчання за відповідними курсом та спеціальністю (напрямом підготовки), оприлюднюється на офіційному веб-сайті навчального закладу не пізніше ніж через три робочих дні після прийняття відповідного рішення стипендіальною комісією.
А так, коли ми побачили цей рейтинг, то здивувалися… Туди увійшли предмети, які не мали впливати на стипендію, літня практика, додаткові бали за наукову, громадську та художню самодіяльність не зрозуміло як нараховувалися, тому що мені за мою громадську роботу балів ніяких не додали. Аргументували це тим, що Вінницька Молодіжна Рада це позастудентське об’єднання і те, що я беру участь у громадському житті міста не відноситься до університету!
Питання друге:
Анна Радченко »Навіщо взагалі було потрібно йти в медичний університет, тратити 6 років, потім стільки ж на інтернатуру та відпрацювання, щоб отримувати таку мізерню зарплатню.» У Мирослави Дворніцькой только сейчас, в 23 года возник этот вопрос? Что 5 лет назад не хватило ума об этом подумать или 5 лет назад было что-то, в выбранной ею профессии, по-другому ? К кому претензии-то?(
Відповідаю Вам, пані Анно: я не знала куди іду, якби учням в 11 класі давали, хоча б тиждень повчитися в медуніверситеті, ніхто б документи туди не подавав. Але мені обраний напрямок подобається, просто майбутнього в нашій країні у лікарів немає…на жаль…
Вячеслав Браим чё за лепет? всегда стипендия давалась по рейтингу, а не за одни 4-ки и 5-ки…
І Вам відповім: в Україні стипендію отримували усі бюджетники, які закрили сесію на не менше, як 4 або перекрили свої трійки п’ятірками.
Ну і на кшталт таких питань-заявочок: На 5-му курсі не можуть закінчуватися пари в 17 год!
Можуть, повірте! Перша пара лекція в університеті на 8-30 до 10-15, друга на 10-55 в лікарні до якої ще потрібно їхати хв 30 плюсуємо час до зупинки і від зупинки, третя пара теж в іншій лікарні на доїзд стільки ж часу, початок в 13-05 і четверта пара початок в 15-15 і закінчення о 16-55. Думаю я вас переконала!
З приводу системи оцінок у нас мінімальна 4 це 160 балів, 5 від 180 балів. Навіть якщо у тебе усі оцінки за поточні заняття , модуль і екзамен 4, то в сумі 160 може не вийти! У ЛДМУ, де я раніше навчалася 4 це 140, 5 – 170 балів.
Ще кілька слів про відпрацювання пропущених занять, якщо ти пропустив пару, то мусиш іти брати у декана папірець-дозвіл на відпрацювання пропущеного заняття і не важливо причина поважна, чи прогул всеодно вистоїш в черзі і прийдеш на відробки в суботу. Тому на пари ми ходимо навіть з t 40! Для порівняння у ЛДМУ дозвола відмінили ще на 2-му курсі, якщо студент пропустив, то домовлявся з викладачем і відпрацьовував йому особисто в зручний для обох час, але якщо перевищено ліміт пропусків, то ішов в деканат за індивідуальним графіком і по ньому відпрацьовував.
І останнє про житло, у ВНМУ місце в гуртожитку не закріплюється за студентом. Кожного року тебе селять у різні кімнати і різні гуртожитки, а можуть взагалі не поселити. І умови не айс, адже ремонт в кімнаті студенту сенсу робити на один рік немає, до того ж окрім тарганів, є ще й клопи ( деканат заперечує їх існування)!
Тому висновки щодо легкості навчання у ВНМУ ім. М. І. Пирогова робіть самі! Сподіваюсь, що відповіла на усі поставлені запитання.