влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

День жіночого підприємництва — освітній захід для представниць малого українського бізнесу

У Києві відбувся День жіночого підприємництва — освітній захід для представниць малого українського бізнесу. Серед спікерів, на заходи булі: Віра Платонова, Маша Єфросиніна, Ярослава Гресь, Андрій Здесенко, Андрій Федорів та інші.
Мета створення проєкту: в Україні зареєстровано близько 482 тисяч жіночих підприємств у сегменті малого й середнього бізнесу, і щороку їхня кількість зростає. Водночас, згідно з дослідженням Visa, понад 85% підприємиць зацікавлені в додатковому навчанні й потребують знань для ведення бізнесу під час пандемії.
 
Освітній проєкт День жіночого підприємництва створено в рамках всесвітньої кампанії She’s Next. На нещодавньому проєкті Visa Elevator Pitch Day, в рамках якого сто підприємців з усієї України протягом хвилини презентували свій бізнес потенційному інвестору, жінки почувалися більш впевнено. Так, учасниці оцінили себе на 84,3 бала зі 100, тоді як учасники-чоловіки — на 80 балів. У світі ці значення суттєво відрізняються на користь чоловіків. Для Visa це показник перспективності жіночого підприємництва в Україні, тож компанія прагне створювати для нього більше можливостей.
21 вересня 180 учасниць заходу навчалися у фахівців різних галузей, топменеджерів, власників бізнесу, мотиваційних спікерів. У програмі — лекції, воркшопи та розбір дійсних бізнесів під менторством експертів, публічна дискусія про жіноче лідерство та стереотипи щодо нього, презентація найкращих жіночих підприємств та вручення нагород.
Щоб узяти участь у проєкті, потрібно було опублікувати в Instagram сторіс із презентацією свого бізнесу, скориставшись спеціальною маскою, позначити сторінку Visa (@visaua_official), а також заповнити заявку https://www.visa.com.ua/uk_UA/run-your-business/shes_next.html. З-поміж усіх учасниць команда проєкту обрала 180 фіналісток, які отримали квиток на День жіночого підприємництва.
Інстаграм-маска проєкту імітувала дверцята ліфту, щоб учасниці спробували свої сили в elevator pitch — форматі презентації, коли підприємець має продати свій бізнес потенційному інвестору за дуже короткий час. У День жіночого підприємництва десятеро учасниць, які найвдаліше представили свій бізнес у сторіс, зробили це перед експертами. Переможниця отримала 250 000 гривень на розвиток бізнесу і можливість навчатися в Києво-Могилянській бізнес-школі (KMBS). Три фіналістки проєкту також здобули можливість навчатися в KMBS за модульною програмою з управління бізнесом.
Переможниця - 250 000 грн + курс навчання у KMBS
Юлія Семенюк (Рівне) — гейміфікована онлайн-платформа для швидкочитання SmartReader
Навчають діток від 6 до 12 років швидко читати за допомогою авторської розробки — гейміфікованої онлайн-платформи. Бізнес масштабують на умовах франчайзингу. 99% франчайзі – це жінки. Представництва є у 18 містах України, 4-х районах Києва та в Молдові. Існують півтора року.
Курс навчання у KMBS
1. Марія Гаврилюк (Київ), Наталія Каменська — дизайнерські речі, що зберігають традицію, GUNIA
Gunia Project – бренд виняткових речей, які виробляються на ресурсах української та світової культури. Це бренд про речі з історією та традицією, над якими не владний час або тенденції.
Продукт марки – дизайнерські речі, для створення яких творчо використовуються народні ремесла та обіграються деталі традиційної культури.
2. Наталія Владимирова (Київ) — сервіс для онлайн-реєстрації торгівельних марок PatentBot
PatentBot – це перша в світі дівчинка-бот, яка реєструє торговельні марки онлайн усього за 10 кліків в 5 хвилин. Існують з 2017 року.
3. Ярослава Боєчко (Івано-Франківська область) — домашня пекарня
Виробництво хлібобулочних виробів та виробів з листкового тіста. Працюють вже 19 років. Особливості: робота в гірському регіоні, де невеликі населені пункти, розташовані далеко один від одного. Філософія: з печі до споживача, невеликі партії товару, тому завжди свіжі, ручна робота; збереження автентичних рецептів краю: одним з таких продуктів є картопляний метай ( буряник, ріпяник), цей продукт випікають тільки вони; випікають також і обрядову продукцію це калачі, короваї. Кілька років тому відкрили свій фірмовий магазин, де продають продукцію за оптовими цінами і він працює успішно. Хочуть відкрити такі магазинчики в різних населених пунктах свого регіону.
Юлія Шум (Київ) — спортхаб “ЕБШ”
ЕБШ – мережа спортивних хабів функціонального тренінгу. Головний посил — це ЗАЛИШ СЕБЕ ПОЗАДУ. Ти — свій найголовніший суперник. Мають 4 хаби. З команди з 12 людей виросли до 104 кращих спеціалістів у сфері фітнесу. За 6 років провели більше 35 тисяч тренувань, представляють Україну на міжнародних самітах та конвенціях, створюють колаборації з кращими українськими брендами, навчаються у 8 країнах світу, мають 42 заявки на франшизу. Створили ком’юніті єдинодумців, що горять ідеєю, не бояться нічого нового та хочуть ставати краще.
Ксенія Фурсова (Київ) — створення та дистрибуція подарунків 1dea.me
Займаються створенням та дистрибуцією подарунків в Україні уже 9 років.
Анна Савчук (Київ) — люксові панчохи Shur Shur
Український люкс-бренд панчох. Виробництво в Італії. Існують з 2018 року.
Ганна Гайворонська (Миколаїв) — вігвами та дитячий текстиль Zhuzhyk
Спеціалізація – дитячий текстиль. Станом на сьогодні, виготовляють дитячі вігвами, подушки-іграшки, дитячі піжамки. Наразі попит перевищує пропозицію, але сили в першу чергу зосереджені на задоволення попиту, а на розвиток — у другу чергу. Доходів компанії вистачає лише на поступовий розвиток, тому різко збільшити обсяги виробництва не мають можливості.
Ганна Гресь (Київ) — аксесуари для сну Шовково
Ганна — акторка гумористичного шоу “Мамахохотала”. Шовкові аксесуари для сну створила в пам‘ять про свою маму, яка мріяла спати на чорній шовковій білизні і якій вона пообіцяла колись це реалізувати. Але спочатку для неї було дорого, а коли стало можливо — мама померла. І вже рік її немає. Ганна хоче, щоб кожна людина мала можливість спати на шовкових наволочках, бо це не тільки красиво, але і корисно для шкіри. Місія бренду — нагадати людям не відкладати турботу про себе на потім.

 Марія Афукова (Харків) — екоферма мікрозелені Green Elements
Бізнес із вирощування мікрозелені, на гідропоніці, що економить земельні і водні ресурси.
На продукт витрачається мінімальне використання води і виключно без грунту. Мікрозелень в десятки разів має більше вітамінів, ніж дорослі рослини, та мають лікувальні властивості. Спочатку вирощувала тільки для сім’ї, але потім почала побудували ферму та виробництво.
СПІКЕРИ:
  • Віра Платонова, віцепрезидентка, генеральна директорка Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи. Тема виступу: «7 історій на шляху до жіночого лідерства»
  • Сергій Ноздрачов (викладач програм МВА та управлінського розвитку KMBS) Тема виступу: «Що найкращі менеджери роблять по-іншому»
  • Андрій Здесенко (президент корпорації «Біосфера», у яку входять відомі вам бренди Smile та “Фрекен Бок”). Тема виступу: «Жінки — драйвери мого бізнесу»
  • Антон Тютюн (член правління та відповідальний за роздрібний бізнес в «Ощадбанк»). Тема виступу: «Правила перемоги в спорті і бізнесі»
  • Вікторія Тігіпко (онлайн-відео) (засновниця венчурного фонду TA Ventures) — «Майбутнє жіночого лідерства»
  • Ярослава Гресь (партнерка комунікаційної агенції Gres Todorchuk. Тема виступу: «Персональне лідерство: чому ви маєте бути обличчям свого бренду».
  • Публічна дискусія зі Світланою Чирвою (віцепрезидентка, регіональна менеджерка Visa в Україні, Білорусі та Молдові та Валерією Іонан (Заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції) на тему: «Екосистема Дія: помічник підприємців».
  • Лариса Чернишова (член Правління з питань управління ризиками «Приватбанк»). Тема виступу: «Особисті кошти і гроші бізнесу: що потрібно знати, аби отримати підтримку банку»
  • Андрій Федорів (інвестор, засновник креативно-інвестиційної компанії Fedoriv Group). Тема виступу: «Як зробити так, щоб у ваш бізнес вкладали гроші»
  • Маша Єфросиніна (телеведуча, Почесний Посол ООН, співзасновниця благодійного фестивалю Charity weekend, засновниця бренду Mashsh). Тема виступу: «Як помилки привели мене до успіху»
Вы можете оставить комментарий, или Трекбэк с вашего сайта.

Оставить комментарий