Генеральний директор ТОВ «Західна інформаційна корпорація» — видавця газети — Роман Любицький підтвердив інформацію, пояснивши все нерентабельністю проекту: «Якщо бізнес нерентабельний і невигідний, безумовно, він припиняє своє існування. Ми не те, щоб прийняли рішення закрити газету. Всім журналістам, які працювали у виданні, ми запропонуємо щось узамін, просто все буде переведено в інтернет». Він нагадав приклад американського тижневика Newsweek, який з Нового року закриває друковане видання і залишається тільки в інтернеті.
Газета ZIK проіснувала 10 місяців. За словами Любицького, планувалося, що за півроку вона вийде на певні показники тиражу і принаймні не буде збитковою. «Коли відкриваєш проект, розраховуєш у найкоротші терміни стати прибутковим. Кожного кварталу мало бути нарощення, на жаль, його не було. Великі списання…», — зауважив гендиректор.
Роман Любицький наголошує, що журналісти не володіють інформацією про фінансові показники. «Можу вас запевнити, що якби ситуація була інакшою, якби бізнес працював принаймні не в збиток, то він був би збережений», — наголосив гендиректор.
Любицький заперечив припущення «Телекритики», що газета була потрібна тільки на час виборчої кампанії, і щойно вибори закінчилися — її закрили: «Ні, це не так. Виборча кампанія активно стартувала у вересні, а газета анонсувалася з грудня минулого року і була випущена в січні. Жодного політичного чи виборчого підтексту немає. Просто газета виявилася економічно нерентабельною».
Генеральний директор не виключає, що газета відновить свій вихід після Нового року, після переформатування та мінімізації витрат.
ІМІ