Наприкінці важкого і нелегкого 2020 року Українська Асоціація Меблевиків проведе для своїх членів фінальну подію – конференцію «Дивовижний Двадцятий».
Учасники УАМ – це виробники меблів, постачальники, ритейлери, дизайнери та консультанти, які зустрілися аби поділитися здобутим досвідом і обговорити, як рухатися далі щоб і зберегти свій бізнес, і масштабувати його.
Історія нам неодноразово засвідчувала, що успіх – це завжди перемога над певними труднощами. Ця парадигма стала основою конференції, для того, щоб зібрати та трансформувати труднощі у здобутки. Вкотре представники меблевої галузі об’єдналися під егідою УАМ та довели, що разом можна робити дивовижні речі.
Правдиві історії бізнесу, спільний досвід поразок та натхнення від перемог.
Конференція «Дивовижний Двадцятий» була присвячена реальним історіям з життя представників меблевої галузі, які трапились у 2020 році і тому, який вихід компанії знайшли для подолання проблем.
Оксана Донска – член Правління УАМ, керівник Кластерної платформи та виставки Furniture of Ukraine Business Expo виступила з темою “2020 – як рік прориву меблевої галузі на світову арену”.
Пані Оксана розповіла про те, як і чому виставка була перенесена на 2021 рік, та як вона стратегічно використала цей час, щоб посилити експортні можливості її учасників, приймаючи участь у міжнародних онлайн-виставках спільними стендами, залучаючи ще більше байєрів з різних країн та всіляко промоутуютчи майбутню подію на міжнародній арені. Завдяки безперервній роботі ми можемо бути впевнені в тому, що перша і єдина міжнародна B2B виставка відбудеться вже в квітні та надасть українським виробникам меблів ще більше можливостей для експорту.
Наступним виступив Олександр Метельський, PR-директор компанії BLEST. Він поділився власним досвідом та розповів цьогорічну історію компанії на тему: “За що варто подякувати 2020-му? Нові можливості або за що раніше було страшно братися”.
Надія Родіонова, директор ТОВ “Лівінг Вуд Україна” (компанія АДЛЕР) та член Ревізійної комісії УАМ розповіла про те, як важливо було показати себе людиною у 2020 та надихнула всіх присутніх на сміливе ведення бізнесу на впровадження інновацій та підтримку один одного.
Наступним спікером став представник ритейлу, який приїхав до нас зі Львова. Сергій Планджиєв – директор «Девелопмент Захід Груп», керуючий ТЦ “Три слони” та “Гора”. Сергій розповів про життя меблевого ритейлу під час 2020 року та поділився своїми планами щодо розширення бізнесу.
Не обійшлося й без представника від галузі дизайну. Дмитро Медяник – співзасновник та директор Європейської Школи Дизайну, дизайнер-практик авторського та функціонального дизайну інтер’єру з 20-річним досвідом розповів про меблевий дизайн у 2020 році та розповів про важливість колаборації між дизайнерами та меблевиками.
Виступи спікерів першої частини НЕ завершились, і їх розмови можна було бачити і під час перерв.
Продовжили роботу конференції запрошені експерти. І, першою виступила Наталія Кадя – бізнес-гуманістка, нейродослідниця, викладачка LVBS, сертифікований коуч, авторка статей та практичних матеріалів, консультантка із організаційного розвитку, лідерства і управління персоналом. Наталія розповіла про те, чому саме людина має бути в центрі майбутнього, як створювати та використовувати найголовнішу валюту нашого часу – довіру та чому бізнес має обрати шлях гуманістичного розвитку.
Наступною увагу аудиторії захопила Ольга Перетятько – консультанта Lean Six Sigma, Lean коуч. Ольга допомагає компаніям оптимізовувати та налагоджувати виробничі і управлінські процеси. А на конференції Ольга розповіла три дивовижні Lean історії, що відбулися в 2020 році та на цих прикладах довела, що зміни – це не тільки нові можливості, але й необхідні складові успіху.
Далі за планом мав бути Віталій Івахов, “меблевий гуру” УАМ, але 2020 постійно вносить свої корективи в наше життя, Віталій не зміг бути присутнім, але записав для всіх учасників надихаюче відео.
Заключним виступом на конференції був Олександр Ющенко, директор компанії МІРТ з темою: Нові виклики – нові можливості, або як колаборація допоможе меблевій компанії в 2021 році?
Він надав всім присутнім ключ до можливостей, використавши який, як ми віримо, саме тут, в УАМ можна досягти висот для свого бізнесу.
Не обійшлося й без вже традиційного, на подіях УАМ, Speed-dating, коротких зустрічей між меблевикими, постачальниками та дизайнерами. Кожному учаснику надавалося по 90 секунд для презентації, після чого пари змінювалися. Таким чином можна швидко зав’язати нові знайомства, націлені на співпрацю. Головне – відповісти на три питання: Хто я? Чого шукаю? Та що можу запропонувати?
Партнерами події, які підтримали і беруть активну участь у житті УАМ виступили компанії: Кроноспан, АГТ ПЛЮС, АТОН СЕРВІС, ВіЯр, КЛЕЙБЕРІТ-УКРАЇНА.